Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

Τροφές με αρνητικές Θερμίδες

Ορισμένες τροφές καίνε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της διαδικασία της πέψης από ό,τι περιέχουν και μ’ αυτόν τον τρόπο θα μας βοηθήσουν να χάσουμε τα περιττά κιλά.
Έτσι, δημιουργείται ένα «ενεργειακό έλλειμμα», που καλύπτεται από την καύση των αποθεμάτων λίπους.
Π.χ 100 γραμμ. μπρόκολο περιέχει 25 θερμίδες. Η διαδικασία της πέψης γι' αυτό το κομμάτι μπρόκολο απαιτεί την καύση 80 θερμίδων. Έτσι καίμε επιπλέον 55 θερμίδες περισσότερο απ' ότι καταναλώνουμε.
Οι «αρνητικές» τροφές στην πραγματικότητα είναι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και νερό, που δημιουργούν εντονότερο και γρηγορότερο κορεσμό.
Έχουν μικρό θερμιδικό περιεχόμενο σε σχέση με τον όγκο τους.
Η δίαιτα των αρνητικών θερμίδων έχει ως φιλοσοφία την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών όπως επίσης και τροφών χωρίς επεξεργασία.
Μπορούμε να τα καταναλώνουμε ωμά, σε υγρή μορφή (χυμός), βραστά, ψητά και στον ατμό.
Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι τροφές:
Χόρτα, λαχανικά
Αγγούρι, αγκινάρες, βλίτα, γλιστρίδα, καλαμπόκι, καρότα, κολοκυθάκια, κουνουπίδι, κρεμμύδια, λάχανο, μανιτάρια, μαρούλι, μελιτζάνα, μπάμια, μπιζέλι, μπρόκολο, παντζάρια, πιπεριές, πράσα, ραδίκια, ραπανάκια, σέλινο, σπανάκι, φασολάκια, χόρτα.
Φρούτα φτωχά σε σάκχαρα
Ακτινίδια, ανανάς, αχλάδι, μούρα, βερίκοκα, γκρέιπ φρουτ, δαμάσκηνο, καρπούζι, κεράσια, κορόμηλα, κυδώνι, λεμόνι, μάνγκο, μανταρίνι, μήλα, πεπόνι, πορτοκάλια, ροδάκινο, ρόδι, σταφύλι, σύκο, φράουλα.
Ψάρια , θαλασσινά
Γαρίδα, λαβράκι, μπακαλιάρος, μύδι, πέστροφα, τόνος
Μυρωδικά, βότανα
Άνηθος, βασιλικός, γαρίφαλο, δεντρολίβανο, δυόσμος, θυμάρι, κανέλα, κουρκουμάς, κύμινο, μαϊντανός, πάπρικα, τζίντζερ, ρίγανη, σκόρδο, τσίλι.
Φυτικά Ροφήματα
Καφές, λουίζα, μέντα, τσάι, φασκόμηλο, χυμοί και ζωμοί λαχανικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου