Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

Το φασκόμηλο και πως σκουραίνει τα γκρίζα μαλλιά

Το φασκόμηλο είναι ένα από τα ομορφότερα και καταλληλότερα βότανα για το δέρμα μας, διότι ελέγχει τη λιπαρότητας της επιδερμίδας μας.
Είναι ιδανικό για τον έλεγχο των ανοικτών πόρων, άριστο αντισηπτικό, ελέγχει την τριχόπτωση και την πιτυρίδα.
Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που το φασκόμηλο χρησιμοποιείται ως πρόσθετο σε πολλά ανθόνερα και λοσιόν για το πρόσωπό μας και για το τριχωτό του κεφαλιού μας, ενώ είναι μέρος και πολλών φυτικών μειγμάτων που χρησιμοποιούμε για το λούσιμο των μαλλιών μας και για όταν θέλουμε να τους χαρίσουμε σκούρες καστανές ανταύγειες.
Έτσι όταν θέλουμε να σκουρύνουμε τα μαλλιά μας τα πλένουμε με αφέψημα φασκόμηλο και αν έχουμε γκρίζα μαλλιά και θέλουμε να τα βοηθήσουμε να σκουρύνουν επίσης τα πλένουμε με αφέψημα φασκόμηλου.
Συνταγή:
Αναμειγνύουμε μια κουταλιά φύλλα τσαγιού με μια κουταλιά αποξηραμένα φύλλα φασκόμηλου και τα προσθέτουμε σε μισό λίτρο νερό που έχουμε βάλλει να βράσει.
Μόλις τα προσθέσουμε συνεχίζουμε το βράσιμο σε πολύ χαμηλή φωτιά για περίπου μισή ώρα, πάντα σκεπασμένα, προσέχοντας να μην εξατμιστεί το νερό.
Αποθηκεύουμε σε σκουρόχρωμο μπουκαλάκι και για τη διατήρηση προσθέτουμε δύο τρεις σταγόνες καθαρό οινόπνευμα, μπορούμε να το διατηρήσουμε στο ψυγείο το πολύ για μία εβδομάδα.
Με το μείγμα μας αυτό κάνουμε μασάζ στο τριχωτό του κεφαλιού και στα μαλλιά μας σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην εβδομάδα.
Τα γκρίζα μαλλιά εξαφανίζονται σταδιακά και τα μαλλιά μας θα γίνουν σκούρα πυκνά και ισχυρά γιατί το φασκόμηλο λειτουργεί και κατά της πιτυρίδας, ενώ παράλληλα διεγείρει τους θύλακες των τριχών δυναμώνοντας τα μαλλιά μας από την ρίζα μέχρι τις άκρες τους!

Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

Τροφές με αρνητικές Θερμίδες

Ορισμένες τροφές καίνε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της διαδικασία της πέψης από ό,τι περιέχουν και μ’ αυτόν τον τρόπο θα μας βοηθήσουν να χάσουμε τα περιττά κιλά.
Έτσι, δημιουργείται ένα «ενεργειακό έλλειμμα», που καλύπτεται από την καύση των αποθεμάτων λίπους.
Π.χ 100 γραμμ. μπρόκολο περιέχει 25 θερμίδες. Η διαδικασία της πέψης γι' αυτό το κομμάτι μπρόκολο απαιτεί την καύση 80 θερμίδων. Έτσι καίμε επιπλέον 55 θερμίδες περισσότερο απ' ότι καταναλώνουμε.
Οι «αρνητικές» τροφές στην πραγματικότητα είναι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και νερό, που δημιουργούν εντονότερο και γρηγορότερο κορεσμό.
Έχουν μικρό θερμιδικό περιεχόμενο σε σχέση με τον όγκο τους.
Η δίαιτα των αρνητικών θερμίδων έχει ως φιλοσοφία την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών όπως επίσης και τροφών χωρίς επεξεργασία.
Μπορούμε να τα καταναλώνουμε ωμά, σε υγρή μορφή (χυμός), βραστά, ψητά και στον ατμό.
Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι τροφές:
Χόρτα, λαχανικά
Αγγούρι, αγκινάρες, βλίτα, γλιστρίδα, καλαμπόκι, καρότα, κολοκυθάκια, κουνουπίδι, κρεμμύδια, λάχανο, μανιτάρια, μαρούλι, μελιτζάνα, μπάμια, μπιζέλι, μπρόκολο, παντζάρια, πιπεριές, πράσα, ραδίκια, ραπανάκια, σέλινο, σπανάκι, φασολάκια, χόρτα.
Φρούτα φτωχά σε σάκχαρα
Ακτινίδια, ανανάς, αχλάδι, μούρα, βερίκοκα, γκρέιπ φρουτ, δαμάσκηνο, καρπούζι, κεράσια, κορόμηλα, κυδώνι, λεμόνι, μάνγκο, μανταρίνι, μήλα, πεπόνι, πορτοκάλια, ροδάκινο, ρόδι, σταφύλι, σύκο, φράουλα.
Ψάρια , θαλασσινά
Γαρίδα, λαβράκι, μπακαλιάρος, μύδι, πέστροφα, τόνος
Μυρωδικά, βότανα
Άνηθος, βασιλικός, γαρίφαλο, δεντρολίβανο, δυόσμος, θυμάρι, κανέλα, κουρκουμάς, κύμινο, μαϊντανός, πάπρικα, τζίντζερ, ρίγανη, σκόρδο, τσίλι.
Φυτικά Ροφήματα
Καφές, λουίζα, μέντα, τσάι, φασκόμηλο, χυμοί και ζωμοί λαχανικών.